fredag 17. august 2012

FASHION WEEK!

..Da var vi hjemme igjen etter 1 uke på innkjøps reise i København og Oslo. Vi har kofferten full av insprasjon - nye Merker (røper senere..) - massevis av pågangs mot og en stor haug med skitten tøy!

CIFF KØBENHAVN...

HER ER FARGE BILDET FOR VÅREN 2013,, jepp.. massevis å velge mellom. Det skal være Pastell - Knall - Karmufalsje - Blanke stoffer - Chanell jakker - Skinn - Indianer m,m
Det skulle være noe for alle!

OSLO FASHION WEEK
Kathrine Nørgård 
Har fått litt "pes" i pressen som dere sikkert har lest, men det har ingenting med MOTEUKEN å gjøre. Det er litt fustrasjon rundt at det er "kjendissene" som blir profilert og ikke alle de flinke NORSKE designerne vi har - og det er jo trist!
Vi er super glade i våre Norske leverandører som er blitt såååå flinke!
Vi nevner gjerne:
Line of Oslo
  •  hher er skjønne Line Varner!
    By Ti-Mo
     her Tine Mollatt
    KATRIN URI
    SUPER ENERGISKE METTE!
    En Sol stråle du bare blir i kjempe godt humør av å være sammen med! Hun hadde forresten pusset opp show rommet sitt, Døds lekkert!
    BY ME
    SKJØNNE MARIANNE TEFRE
    FRA BERGEN!!!! oh Yes - Skjønne - skjønne Marianne som lager så super fine smykker! Her har vi bestilt inn Nyheter som 
    kommer snart, GLED DERE!

Vi har sååå mange søte og greie leverandører, så egentlig skulle vi lagt ut bilde av dem alle sammen :) Denne gangen måtte jeg begrense meg til de Norske.
I tillegg har vi også
VENTI UNO & Haust som også er Norsk! håper ikke jeg glemmer noen i farten nå.. da skal jeg oppdaterer det kjapt!

OPPSUMMERING...
Utrolig mye fint! Men som jeg har sagt før.. det er HØST 2012 vi skal konsenterer oss om, så nå avslutter jeg vår/sommer 2013 for denne gang og gar tilbake i tid igjen... 
Legger ut bilder av nyheter som er kommet - det var MYE!

Kommer kjapt og plutselig tilbake med HØST NYTT OG INSPIRASJON.
PS.. FØLG OSS PÅ FACEBOOK SIDENE VÅRE: CRISTEL LODDEFJORD AS - her legger jeg ut bilder nesten daglig! Og LIK oss gjerne, da liker vi deg også :)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar