torsdag 28. juni 2012

På Rogaland besøk...

Midt i travelheten tok jeg meg tid til et kjapt Rogaland og Stavanger besøk for å sjekke opp et nytt merke!!! ( mer info kommer når varene er på plass - KANON SPENNENDE)

...og når jeg først var på reise MÅTTE jeg jo benytte anledningen til å besøke etterlengtede
PREKESTOLEN!  dette var WOW WOW WOW! For en opplevelse! Jeg oppfordrer alle til å besøke dette fantastiske fjellet som ikke ligger mer enn 5 timers kjøring fra Bergen.  Noe krevende her og der, men ikke mer enn en "vanlig turgjenger" fint klarer.  - ta med nok å drikke!
jepp... Meg (!) på toppen - VELDIG KRY :)

VIL DU DIT MED EN GANG???  Da har vi supre flotte shortser fra Mos Mosh som er akkurat passe Quul og Sporty til dette formålet ( og mye annet selfølgelig )
disse er nå på SALG!! - 40% finnes i ARMY - SAND - OG ORANGE (muligens tomt for Orange i skrivende stund)

Denne shortsen fra LINE OF OSLO er også kanon tøff! Den er nettopp kommet og finnes også i hvit! også til - 40% !!!
Denne shortsen
fra LINE OF OSLO kan du også sikre deg nå til -40% finnes i hvit - orange - sort og army!
kanon fine topper og singletter også -40%
og slett ikke til å skimse av denne toppen fra MOS MOSH heller! Nå -40%

Da skulle det i hvertfall ikke stå på å se bra ut når du legger ut på tur!

...men dere - HUSK FOR ALL DEL DENNE....
GOD TUR!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar